Shahrukh left his office-house for Quarantine Center

ADVERTISING

Shahrukh left his office-house for Quarantine Center.The big stars in the fight against Corona also showed their greatness. Bollywood’s King Khan Shah Rukh was not included in the list. Shahrukh had already announced huge donations. This time, he announced his quarantine center for a four-story home office. The news was reported on Saturday morning.

Some time ago, the Indian star would donate one million for the helpless people. But Indian cricketer Dhoni was criticized for his contribution to the Corona virus through social media with Tk 1 lakh. How can a person who owns hundreds of crores of money donate so little money with the help of helpless people? However, with the help of Corona, Dev got the honor.

ADVERTISING

Shahrukh left his office-house for Quarantine Center pic

Now in the same way that Sharukh Khan and his wife Gauri have left their home and office, they have gained the respect of humanity and humanity through social media, not only to Bahaba but also to their country and the world.

Many people have thanked Shah Rukh and his wife for being on this side of the man in these extreme times. “Shah Rukh and his wife Gauri Khan took the initiative to donate their private four-storey building as a quarantine center for children, women and the elderly.

ADVERTISING

It is known that Sharukh Khan had earlier paid for Corona infection.

Maharashtra Chief Minister will give Red Chillis Entertainment money to the relief fund. The Mir Foundation, together with the Earth Foundation, will provide a monthly meal to 5,500 families in Mumbai. Health Protection Service Provider Mir Foundation and KKR jointly work with the Government of West Bengal and Maharashtra to provide 50,000 PPE kits.

Every day 2,000 people will be cooking and delivering food. This cook will be delivered to people who are not getting enough food. The Roti Foundation is already delivering food to poor people with the help of Mumbai Police.

Shahrukh left his office-house for Quarantine Center

কোয়ারেন্টাইন সেন্টারের জন্য নিজের অফিস – বাড়ি ছেড়ে দিলেন শাহরুখ

করোনা মোকাবিলায় বড় বড় তারকার’ও দেখিয়েছেন তাদের মহত্ত্ব। এই তালিকায় বাদ যাননি বলিউডের কিং খান শাহরুখ। শাহরুখ বিশাল অংকের অনুদান ঘোষণা দিয়েছিলেন আগেই। এবারে  নিজের চারতলা বাড়ি-অফিসকে জনসাধারণের জন্য কোয়রান্টিন সেন্টার ঘোষণা করেছেন তিনি।শনিবার সকালে এই সংবাদটি জানা যায় ।

কিছুদিন আগে ভারতীয় তারকা দেব এক কোটি টাকা দান করে করোনা অসহায় মানুষের জন্য । কিন্তু ভারতীয় ক্রিকেটার ধোনীকে করোনা ভাইরাসের অনুদান হিসেবে ১ লাখ টাকা দিয়ে সামাজিক যোগাযোগ মাধ্যমে সমালোচিত হয় । যে ব্যক্তি শত কোটি টাকার মালিক সে অসহায় মানুষের সাহায্যে কি করে এত কম টাকা দান করতে পারে । তবে করোনা সহায়তায় দেব পেয়েছিল সম্মান ।

এখন সেই একইভাবে শারুখ খান ও তার স্ত্রী গৌরী নিজের বাড়ি ও অফিস ছেড়ে দিয়ে যে বড় মনের ও মানবিকতার পরিচয় দিয়েছে তা সামাজিক যোগাযোগ মাধ্যমে বাহবা নয় শুধু নিজ দেশ ও বিশ্ব বাসির কাছেও অর্জন করেছে সম্মান ।

শাহরুখ এবং তার স্ত্রীকে এই চরম দুঃসময়ে মানুষের পাশে এই ভাবে থাকার জন্য ধন্যবাদ জানিয়েছেন অসংখ্য মানুষ । ‘শাহরুখ এবং তার স্ত্রী গৌরী খান তাদের ব্যক্তিগত চারতলা ভবন অফিসটি শিশু, মহিলা এবং বয়স্কদের কোয়রান্টিন সেন্টার হিসেবে দান করার মতো যে পদক্ষেপ নিলেন তা নিঃসন্দেহে একটা মহৎ কাজ এবং বড় মনের পরিচয় ।

জানা যায় , এর আগেও করোনা সংক্রমনের জন্য অর্থ প্রদান করেছিল শারুখ খান ।

মহারাষ্ট্র মুখ্যমন্ত্রী ত্রাণ তহবিলে রেড চিলিস এন্টারটেনমেন্ট টাকা দেবে। মীর ফাউন্ডেশন আর একসাথে আর্থ ফাউন্ডেশন মুম্বাইয়ের ৫৫০০ পরিবারকে এক মাসের খাবার দেবে। স্বাস্থ্য সুরক্ষা পরিষেবা প্রদানকারী মীর ফাউন্ডেশন এবং কেকেআর যৌথভাবে পশ্চিমবঙ্গ আর মহারাষ্ট্র সরকারের সঙ্গে কাজ করে ৫০,০০০ পিপিই কিট দেবে।  রোজ ২০০০ মানুষের রান্না করা এবং খাবার বিতরন করা হবে। এই রান্না পৌঁছে দেওয়া হবে সেই সব মানুষের কাছে যারা ঠিক মতো খাবার পাচ্ছেন না। রোটি ফাউন্ডেশন ইতিমধ্যে গরীব মানুষদের কাছে মুম্বাই পুলিশের সাহায্যে খাবার পৌঁছে দিচ্ছে।

In Bangladesh-there are 35 people affected by coronas and 123 in total

In Bangladesh-there are 35 people affected by coronas and 123 in total

In Bangladesh-there are 29 people affected by coronas and 117 in totalIn Bangladesh-there are 29 people affected by coronas and 117 in totalIn Bangladesh-there are 29 people affected by coronas and 117 in total

The coroner virus death toll has dropped from 68 to 967 worldwide

"The coroner virus death toll has dropped from 68 to 967 worldwide""The coroner virus death toll has dropped from 68 to 967 worldwide""The coroner virus death toll has dropped from 68 to 967 worldwide"

Source: Somoy TV News

Corona VirusLive UpdateBD

Click & World update of the Corona virus here

More News:

In Bangladesh-there are 35 people affected by coronas and 123 in total

Corona deaths worldwide exceeded 70 thousand 028

Police will not allow anyone to enter and exit Dhaka

Holidays are again extended for the third time in Bangladesh

ADVERTISING