Jamuna Television senior journalist infected with Corona virus

ADVERTISING

Jamuna Television senior journalist infected with Corona virus. The senior journalist of Jamuna TV reported on Facebook that he had identified Corona. He made this known on social media Facebook on Friday (April 10) morning.

Senior journalist of Jamuna TV and Shahadat Hossain, son of Chandpur Faridganj, and his mother-in-law were rushed to Kurmitella Hospital after being infected with the Corona virus.

ADVERTISING

Shahadat Hossain’s children, wife, mother-in-law and daughter-in-law are also among the victims.

In a Facebook post, the journalist said that both he and his father-in-law had suffered coronas. His father-in-law is very ill, although his condition is somewhat better. The journalist wants to wish everyone good health. At the same time, samples were collected for the identification of Corona in his family, he said.

Earlier, on April 3, an independent television correspondent, Corona, was infected with the virus. One such news has been published.

ADVERTISING

On Thursday (April 9th), assignment editor of Yumna Television, Roxana Anjuman Nicole, confirmed to news media that a Coroner virus was infected, Television authorities have ordered 34 more newsmen to be in self-isolation in the case.
News worker Sahadat Hossain and his father-in-law’s corona virus were found to be both Kovid-19 positive.

Jamuna Television senior journalist infected with Corona virus

করোনা ভাইরাসে আক্রান্ত হয়েছে যমুনা টেলিভিশনের জ্যেষ্ঠ সাংবাদিক

ফেসবুকে নিজের করোনা শনাক্তের খবর দিলেন যমুনা টিভির সিনিয়র সাংবাদিক । শুক্রবার ( ১০ এপ্রিল) সকালে সামাজিক যোগাযোগ মাধ্যম ফেসবুকে তিনি এ কথা জানান।

যমুনা টিভির সিনিয়র সাংবাদিক ও চাঁদপুর ফরিদগঞ্জের কৃতি সন্তান শাহাদাত হোসেন এবং তার শশুর করোনা ভাইরাসে আক্রান্ত হয়ে কূর্মিটেলা হাসপাতালে ভর্তি।

সংবাদ কর্মী শাহাদাত হোসেনের  শিশু সন্তান, স্ত্রী, শাশুরী ও শালিকাও ঝুকির মধ্যে রয়েছে ।

ফেসবুক পোস্টে ওই সাংবাদিক জানান, তিনি ও তার শ্বশুর দুজনেরই করোনা আক্রান্ত হয়েছেন। তার অবস্থা কিছুটা ভালো হলেও শ্বশুর বেশ অসুস্থ। সবার কাছে তাদের সুস্থতার জন্য দোয়া চেয়েছেন এ সাংবাদিক। একই সঙ্গে তার পরিবারের সবার করোনা শনাক্তকরণের জন্য নমুনা সংগ্রহ করা হয়েছে বলেও জানান তিনি।

এর আগে গত ৩ এপ্রিল ইনডিপেনডেন্ট টেলিভিশনের এক সংবাদকর্মী করোনা ভাইরাসে আক্রান্ত হয়েছিলেন। এমন একটি খবর প্রকাশিত হয়েছে ।

বৃহস্পতিবার (৯ এপ্রিল) যুমনা টেলিভিশনের অ্যাসাইনমেন্ট এডিটর রোকসানা আঞ্জুমান নিকোল এক সংবাদকর্মীর করোনা ভাইরাস আক্রান্ত হওয়ার খবর সংবাদমাধ্যমকে নিশ্চিত করে বলেন, এ ঘটনায় টেলিভিশনটির আরও ৩৪ জন সংবাদকমীকে সেলফ আইসোলেশনে থাকার নির্দেশ দিয়েছে টেলিভিশন কর্তৃপক্ষ।
সংবাদ কর্মী সাহাদাত হোসেন ও তার শ্বশুরের করোনা ভাইরাস এর নমুনা পরীক্ষা করে দুজনেরই কোভিড-১৯ পজিটিভ পাওয়া গেছে।

Source: Somoy TV News

Corona VirusLive UpdateBD

Click & World update of the Corona virus here

More News:

Japanese medicine will get corona virus free in just 7 days

94 people infected with Corona virus in Bangladesh in 24 hours And died 06

The holiday was again extended till 25 April

HSC examiner dies in fever-breathing in Comilla

ADVERTISING